
Bütçe Yönetimi
Gelir ve giderlerinizi planlayın, bütçenizi kontrol altında tutun.

İnsan Kaynakları Yönetimi
Personel ve izin listelerini kolayca yönetin.

Fatura Analiz ve Mali Tablo Yönetimi
Faturalarınızı analiz edin, mali tablolarınızı kolayca yönetin.

Görev ve Toplantı Yönetimi
Hatırlatmalar ve sorumlu takibiyle işlerinizi kolayca yönetin.

Ekstre Üretimi ve mail bilgilendirme
Hızlı ekstre oluşturun, maille otomatik gönderin.

Mahsup, İade ve Masraf Yönetimi
Mahsup, iade ve masraflarınızı hızlıca ve pratik şekilde yönetin.

Hizmet Türüne Göre Borç/Alacak Raporlama
Hizmet türüne göre borç-alacak raporu alın.

Finansal Takip Kayıtları, Tahsilat Yönetimi
Finansal takip, kayıt ve tahsilat işlemlerini pratik yönetin.

Aidat Yönetim Sistemi
Aidatları kolayca takip edin, tahsilat süreçlerini düzenleyin.

Teklif Oluşturma, Teklif Takibi ve Mail Gönderimi
Tekliflerinizi hazırlayın, süreci takip edin ve maille kolayca iletin.

Dosya, Döküman Yönetimi ve Depolama
Tüm belgelerinizi güvenle yönetin ve kolayca depolayın.

Denetim Süreçleri Yönetimi
Denetim süreçlerini kolayca yönetin.